NJUŠKALO

Mario Vrgoč

Autor: ivasalam
event 12.06.2024.
Mario Vrgoč

Njuškalo, kao najveći oglasnik u Hrvatskoj, s ponosom je podržao inicijativu HUDI-ja da se po prvi puta odvojeno prate prihodi od digitalnih oglasa u oglasnicima u ukupnom AdEx-u. Za nas, kao člana HUDI-ja, iznimno je važno pokazati ulogu oglasnika u oglašivačkom ekosustavu, s obzirom na značajan udio od 5% ukupnog AdEx-a.

Investicije oglašivača u Classifieds & Yellow Pages prvenstveno dolaze od obrta i malih tvrtki. Njuškalo drži čak 75% tog tržišta, što potvrđuje našu vodeću poziciju i prepoznatljivost među oglašivačima iz segmenta obrta i malih tvrtki, koji prepoznaju našu platformu kao ključni prodajni kanal s visokim povratom investicije (ROI) te kao domaću alternativu stranim BigTech kompanijama. Nastavkom razvoja novih proizvoda temeljenih na našim bogatim first i zero data podatcima, koji dolaze od korisnika s jasnim namjerama kupnje, uvjereni smo da će investicije oglašivača u Classifieds/Directories/Yellow Pages AdEx nastaviti rasti dvoznamenkastom stopom i u 2024. godini.