Real Grupa, Digital Media direktorica

Maja Šplajt

Autor: ozrenk
event 09.05.2023.
Šplajt Maja

Obzirom na kompleksnost i fragmentiranost digitalnih kanala te mjerenja istih, iznimno nam je drago da na tržištu postoje inicijative koje će nam što bolje pomoći u analizi i razumijevanju upotrebe različitih digitalnih kanala, a opet uzimajući u obzir kompletno tržište te razlike u industrijama i veličini svakog pojedinog klijenta. Vrlo često zanemarujemo činjenicu da je digital splet različitih kanala i formata koji imaju svoju ulogu u ostvarivanju cilja kod pojedinih industrija, proizvoda i usluga.

Obzirom na kompleksnost i fragmentiranost digitalnih kanala te mjerenja istih, iznimno nam je drago da na tržištu postoje inicijative koje će nam što bolje pomoći u analizi i razumijevanju upotrebe različitih digitalnih kanala, a opet uzimajući u obzir kompletno tržište te razlike u industrijama i veličini svakog pojedinog klijenta. Vrlo često zanemarujemo činjenicu da je digital splet različitih kanala i formata koji imaju svoju ulogu u ostvarivanju cilja kod pojedinih industrija, proizvoda i usluga.

Bitno je imati širu sliku kompletnog tržišta kako bi znali kretanja i raspodjelu budžeta koji se realizira kroz svaki pojedini kanal: lokalni portali, ali i globalne platforme kao što su Meta i Google koji su primarni kanal oglašavanja SME segmenta. Ponajviše kod digitalnih medija se iz godine u godinu, a u zadnje 2-3 godine i tijekom godine, susrećemo sa povećanjem cijena kako kod domaćih medija/portala (ovisno o potražnji za pojedinim formatom) tako i kod globalnih platformi kod kojih uočavamo promjene u cijeni koje nerijetko prelaze i 30% te bi takva kretanja bilo poželjno obuhvatiti istraživanjem i staviti u kontekst cijele digitalne potrošnje.

Vjerujemo kako će se samo istraživanje nadograđivati iz godine u godinu pa ćemo biti upoznati sa podjelom ulaganja po pojedinoj industriji te još detaljnije po svakom pojedinom kanalu i formatu koji čine sve veći i bitniji dio medijskog mixa.